lørdag 6. oktober 2012

Badet vårt


NIB`s oktober utfordring BAD.
Her er mitt bidrag :-)



Badet vårt er tilpasset et hus fra 1843,
en utfordring i seg selv. På den tiden hadde
en ikke bad elle WC i husene sine.



Da jeg kom over denne vaskeservanten
i en lokal butikk, ble den kjøpt på impuls.
Den stod lagret i noen år, og det var den 
som ble utgangspunkt for resten av badet.




Håndklærne blir rullet så slipper jeg å brette. 




På badet er det en ganske høy "glæmfaktor",
oppbevaring av toalettsaker i sølvkasser må til.




Et innslag av pastell. Disse bomullsdottene fikk
meg til å bli nostalgisk, husker damene brukte
sånne da jeg var liten. De fikk bli med hjem fra Spania.




Lysekrone hører jo til på et
bad etter min mening.




I vinduet på et brett står
diverse godsaker til å ha
i badevannet.





Deilig med badekar, spesiellt på
kalde høst og vinterdager.







Alle kranene på badet er 
selvsagt i nostalgisk utførelse.



HER kan du se alle de flotte bidragene.
Hade på Badet :-))

16 kommentarer:

Anonym sa...

For et nydelig bad med utrolig mange herlige detaljer:)
Den lysekrone var nydelig!
Er bare så mange flott bad:)
Lykke til i utfordringen:)
Ha en strålende lørdag
Klem Merete

Ingrid Louise sa...

Nydelig bad!! Lykke til i utfordringen!! :-)
klm ingrid l

Miss Susie and the Bandits sa...

Så utrolig nydelig bad.
Digger rutene på gulvet. Har alltid hatt lyst på slike.
Lysekronen er jo virkelig prikken over i'en :-)
Lykke til i utfordringen.
God helg!
Klem
Susanne

NydeligFlott - Julie sa...

Ååååhhh!!!
Dette var et nydelig bad!
En NydeligFlott lørdag ønskes deg!
Klem fra Julie :-)

Brunt sukker sa...

Å BEVAREMEG VELL FOR ETT LEKKERT BAD!!
TROR JEG HADDE VERT MYE HER INNE JA <3
LYKKE TIL !
JEG MÅ TITTE LITT TIL PÅ BIDENE:)
KLEM FRA ELI:))

Marit sa...

Fantastisk lekkert!!! ATT det er mulig!:) Lykke til!:)

Mette`s hus og hjem sa...

Herlighet for et lekkert bad dere har, så mange nydelige detaljer med :)
Lykke til på utfordringen, er rart om du ikke vinner :)

Fin Søndag til deg
Klem Mette :))

Manuela Hardy // Mrs. Hardy sa...

for et vakkert bad du har, ren nytelse!
mrs-hardy.com

Monica sa...

Nydelig bad. Love it!!!

Finfin søndag til deg :)

Hilsen Monica

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Kjempefint bad! :) Lykke til i konkurransen! :)

Godklem :)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Helt fantastisk nydelig bad :-) Her er det velvære ♥

Monica sa...

Hei på deg.
Å, for et nydelig bad med mange lekre detaljer!
Ønsker deg lykke til i utfordringen.
Smil og klem fra Monica

Katrine sa...


Hei

Prøvde å finne kontaktinfoen din, mulig jeg har oversett noe, men jeg fant ingen mailadresse.

Vil veldig gjerne komme i kontakt med deg. Jeg er frilansjournalist i Kamille. Ta kontakt på mail: katrine@romfortekst.no eller tlf 40 73 75 00.

Håper å høre fra deg :)

Mvh Katrine

Tove `blogg verden sa...

LEKKERT!!! :) Har sååååå lyst på et bad a`la ditt!!!
Klem Tove

EKTE INTERIØR sa...

For et flott bad! Vakkert. :)

Et hus i en hage sa...

Ouou!!!!! For ett FLOTT drømme bad!!!!
Servanten er jo bare RÅ lekker!!
Her ser jeg det er MYE jeg vil lese/se for å kunne gjøre det har lagt meg til som følger;))!!
Ha en strålende dag!!
Jeg stemmer på deg:))
Stor klem fra Tone-C