søndag 3. mars 2013

Invitasjon til konfirmasjon


Til våren skal vi ha
konfirmasjon i heimen,
planleggingen er i full gang allerede.

Først er det invitasjonene
som skal lages.

Hos oss blir det maritimt tema.
Invitasjonene er en åpen konvolutt
laget av kraftig gråpapir.




Det ser ut som et gammelt brev.
 Inni limte jeg invitasjonen med et sjøkart
som bakgrunn.


                                    

Invitasjonene er lukket med lakksegl,
som det ble gjort i gamle dager.




Så er det bare resten igjen.
Jeg har planer om å dekke et
skikkelig maritimt bord i Sjøhuslokalene våre. 
Der passer det godt  med 
drivved, rullesteiner og ting fra fjæra.

Det kommer nok flere ideer etter hvert :-)

Ha en fin dag :-)

10 kommentarer:

TreTette sa...

Så fine de er! Og så stilig med forseglingen :) Gleder meg til å se konfirmasjons-planlegginga videre :)

Anonym sa...

De ble jo bare kjempe fin:)
Lykke til med planleggingen:)
Ha en herlig søndag
Klem Merete

Unknown sa...

Fantastisk flotte invitasjoner. Utrolig fine de konvoluttene. Gleder meg allerede til å se bordet. :)

God søndag.

Klem fra Kari

fru. Lærum sa...

for en flott invitasjon å få.....likte den veldig godt!

jeg er ferdig med min 2 konfirmasjoner ....deilig å vite, samtidig som at jeg likte å planlegge :-)

klem tone

Hjem & Glede sa...

Å så nydelige Anita!
Tenker du gleder deg til å pynte og dekke bord!
Stor stas med konfirmant i hus!

Enda noen år igjen til eldstemann står konfirmant her.

God søndag.

Klemmer fra meg.

lavendel mio sa...

Oi så fine innbydelser!
Holder på med det samme her også, planlegging av konfirmasjon, her er det tvillingene som skal til pers:)
Kommer nok til å titte innom deg og "sjele" litt tips:)
Ha en fin dag!
Klem Hanne

November- symra sa...

Fiiine!!

Brunt sukker sa...

HERLIGE INNVITASJONER
LYKKE Å FÅ I POSTEN
NYT SØNDAGEN
SKJØNNE ANITA
KLEM ELI:)

Unknown sa...

Kjempefine.
Hos oss er det bare to år til første konfirmasjon, og siden går det slag i slag.
Ha en fin dag.
Klem

Anno 1924 sa...

Så fine invitasjoner!! Her i huset skal eldstejenta konfirmeres til neste år:) Lykke til videre i planleggingen:) Gleder meg til å se mer!
Ha en riktig fin søndag:))