torsdag 1. mai 2014

Morgenstund og litt nytt fra Orangeriet



Tidlig morgen, jeg går barbeint
i gresset ute er det varmt enda det
er tidlig i mai.





Fruktrærne blomstrer og
rammer inn Orangeriet
med de nydeligste hvite blomster.






Plommetreet har fått en ring
av rullesteiner, en dekorativ måte 
å holde ugresset borte på.










I orangeriet er det helt magisk,
en ser opp på et blomsterhav mot en
blå, blå himmel.






Inne er det også kommet inn et tre,
en bjørkestamme som jeg har latt det
være noen greiner på.






Fuglehus med lys i skaper
stemning om kveldene.




Ha en fin dag :-)

7 kommentarer:

idylloghim.blogspot.com sa...

Åååå, så nydelige bilder her er det jo sommer stemning ! :) Så nydelig hos dere både i hage og inne:) Klem Ann Elin

toves sammensurium sa...

Å så vakre bilder,og for en stemning.Jeg kjenner jeg blir helt misunnelig,selv om jeg egentlig har en vinterhage på vei her også.>vil jo bare ha den akkurat nå når jeg ser dine bilder!
Du får nyte,livet ser deilig ut på bildene dine!!
Toveklem:)

Randi sa...

Helt underbara vårbilder och vilket härligt orangeri du har! Ser så inbjudande ut.
Önskar dig en riktigt skön helg!

Hjem & Glede sa...

Vidunderlige bilder!!!
God helg søte;)

Smil og klem fra meg;)))

Unknown sa...

Å så vakre bilder, du har det så vakkert!
Er så moro å følge med på bloggen din :)

Takk for alt som du deler med oss!
God klem

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Det er bare så nydelig hos deg - over alt!
For et flott tulipanbed! Hvorfor får jeg aldri mine løk i jorden på høsten?? :) Jeg er antagelig så lei av hagearbeid på den tiden og angrer sinnsykt hver vår.
Jeg får heller nyte synet av dine bilder.
ha en fin uke!

Klem, klem

Underberget sa...

Helt nydelig i hagen din! Det orangeriet er bare så fint:-)))