mandag 5. desember 2011

Et lite julehus i hagen

Jeg måtte bare ut å ta noen bilder idag.
Snøen gjorde at Julestemningen kom snikende.

Orangeriet har fått snøtak og lignet et lite julehus.

Dette er første vinteren siden det ble ferdig.
Det er så Fasinerende å se hvordan det forandrer seg
etter hvilken årstid vi har. 

Beklager at det blir i 
overkant mye bilder fra Orangeriet, men
det er så gøy at det ble så bra
 når jeg tenker på hvor mye tid og krefter vi la i byggingen.




Tror det er på tide å ta inn Sitronplanten
og Oliventreet nå .
Her kan du se hvordan det er julepyntet inne 




Ha en fin dag :-)

6 kommentarer:

Ellen sa...

Så Vakkert!

Fabelaktig sa...

Hei!

Takk for at du deltok på utfordringen inne hos meg :) Nå er favorittene valgt ut, ta en titt inne hos meg!

Fabelaktig start på uken til deg!
klem

charm design sa...

For et vakkert lite hus.....skjønner godt at du er stolt av det.
Ha en riktig fin uke

Inger Marie sa...

Hei:)
Noe såååå vakkert...drømmebilder...:))
Kos deg med et fantastisk orangeri:))
God adventkveld fra meg:))

Martes atelie` sa...

Vakkert. Ikke rart du er stolt av dette;)

Vibeke, Livet på Bengtgarden sa...

Utrolig vakkert! Her tenker jeg du koser deg ;-)
Ble helt satt ut og forelsket, rett og slett.

Nyt adventstiden og kos deg i det lille nydelige huset i hagen!

PS! Tusen takk for varm og koselig kommentar inne hos meg. Kjempe glad for at du la igjen et spor så jeg fant bloggen din ;-)

Klæm Vibeke